Slider

12.02.20

Химия пәнінің мұғалімі А.Ж.Каримбаеваның «Карбон қышқылдары» тақырыбына өткізген ашық сабағы ерекше және қызықты өтті. Барлық кезеңдері өзара логикалық түрде байланысқан. Бұл сабақта карбон қышқылдарының құрамын, құрылымын, жіктелуін, бір атомды шекті карбон қышқылдарының гомологиялық қатарын зерттеу, сондай-ақ физикалық қасиеттерін қарастыру және табиғатта табу жолы жоспарланған. Белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге қарай бағытталған жүйелілік қағидасы  сақталған. Жүйелілік қағидасын іске асыруға пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру ықпал етеді. Сабақ барысында түсіндірмелі-иллюстрациялық әдістер (әңгімелесу, оқытушының түсініктемесі, оқушылардың хабарламалары), өзіндік жұмыс, көрнекілік құралдары (органикалық қышқылдар, ортаны анықтауға арналған индикаторлар), эвристикалық әдістер (минералды және карбон қышқылдарын салыстыру туралы әңгіме), зерттеу әдісі (жекелеген карбон қышқылдарының физикалық қасиеттерін зерттеу) қолданылды. Мультимедиялық презентацияны, тәжірибені пайдалану - сабақты қызықты, көрнекті өткізуге, оқушылардың шамадан тыс жүктеме орындамауы мен шаршамауына  мүмкіндік берді.  Білім алушылардың әр түрлі іс-әрекеттері, өздік жұмыстарын алмастыруы, сабақ кезінде оқу материалын оларға шамасына қарай ұсыну сабаққа деген ынталарын дамытуға және сақтауға көмектесті. В.А.Никулинаның ашық сабағы  танымды әрі қызықты өтті. Сабақтың тақырыбы: «Конституция основной закон государства» (Конституция-мемлекеттің негізгі заңы). Сабақта оқу іс-әрекетінің әртүрлі формалары мен әдістері қолданылды: оқытушының эмоциялық кіріспе сөзі, эвристикалық әңгіме, мультимедиялық презентация, талдау, синтез, сабақ барысында тірек сызбаларын толтыру және оларды талдау, мәселелерді проблемалық баяндау, жеке жұмыс, Конституция мәтінімен жұмыс, фронтальды әңгімелесу. Мұғалім мен С21Д тобының оқушылары қызметінде сақталатын маңызды принциптердің бірі: ынтымақтастық, қатысу, көрнекілік, қол жетімділік. Ғ.Мүсіреповтің өмірі мен шығармашылығына арналған сабақты жоғары санатты оқытушы Г. Н. Батырчаева жүргізді.  Сабақтың таңдап алынған мазмұны, сабақ жабдықтары, оқушылардың белсенді ойлау қызметін ұйымдастыру, оқу қызметін ұйымдастырудың жеке, топтық және фронтальды формалары, сөздік, визуалды әдістерді қолдану, оқулықпен, дәптермен жұмыс істеу сабақтың білім беру мақсаттарына қол жеткізуге мүмкіндік берді, оқушылардың танымдық қызығушылықтарын арттырды. Сабақ барысында бақылау, білімді қалыптастыру, білімді бекіту, ептілік пен дағдыларды қалыптастыру, оқыту нәтижелерін жеткізу барлығы үйлесім тапты.